WELCOME ! INI BLOG KEPUNYAAN RAJAHIDAYAH ! BERHABUK BLOG KITE. MWEHE :D

Thursday, May 19, 2011

exam . tengah study la nie !

Assalamualaikum . :)
hyep ! now aku study secara online . grade kan ? hey, aku betulbetul study taw bukan online fb tuu . aku bukak my luv blog nie jee . hehe :p aku penat plus mengantuk . -,- Time study la perangai nie sampai . aduhh . dengki apa ! aku nak study la esok aku nak exam . aku nak result aku gempak's -mesti lah kan nak result cam tu . korang pown confirm nak jugak kan . okey , aku doa result kita samasama gempak's k . :) gud luck for you all . especially for my frenn in class 3 cemerlang n my 'bestfriends samirr wahyu amah aliya n bla bla malas nak tulis sorang2 (sorry) not forget for my setarr jugak . gud luck dearr . saya taw awak pandaii sangatsangattt tapi bukan nak ajar ke apaa . :p  Novel Panas Salju saya tengah baca awak . tenat da saya sekarang . hari nie ada tuisyen b.inggeris yang 1st time buat hari khamis . selalu hari jumaat . but esok tetap ada . aku penat . :( adrina syahirah kenapa kamu moody hari nie ? terserlah sangat . even raja pandang girl macam hantu hari nie . :p Tempat duduk aku dalam kelas untuk exam belakangg sekali . jauh la dengan miaa :'( uwaaa . one more thing haziqah aina bila nak ajar raja sains niee . :(  sumpah amat memerlukan hikmat anda ! one day okey !  pehlizzzz 

The end ! 
(saya study sambil dengar laguu baikbaik sayangg . (': ) layann~
p/s : miss giler tahap dewa dengan ur voice babe :') byeee !

do the best all ! muah :*

terimakasihdaunkeladi,singgahlagikalaufree :)

No comments:

Post a Comment