WELCOME ! INI BLOG KEPUNYAAN RAJAHIDAYAH ! BERHABUK BLOG KITE. MWEHE :D

Tuesday, May 17, 2011

HAHA !

HyeHye ! 
Guess what .? semalam saya tak tido ! hehe . korang heran ? :p act, memang nak tido but tekan sana tekan sini aku terjumpa blog seorang makhluk Allah nie . aku baca la ckit apa dye create and macam biasa penuh dengan maksud tersirattt ! kau pkir kau bagus dengan apa yang kau create tu . Blog nie publicc kak oi . kat google pown orang boleh carik kau punyer blog's tuu . aku tak nak follow blog's kau sebab nanti kau tukar URL lagi kann . booo , terkinja jugak raja nie -,- . --> ayat adek star . huhu . blaaa . kinda s*** . kau tengok sekarang aku da berjangkit dengan kau . (mengata kau ). dapat ckit kau pahala aku. :p  Aku tak taw kenapa la aku sibuk sangat dengan hal kau tapi yang aku taw aku suka sibuk hal kau . HAHA --> mcam ayat nepal ke ? lantak pi . hari nie aku post pasal kau even kita memangg tak close ! HAHA . nanti raya saya mintak maaf la kat awak eaa . hehe . promise promise -uwelkkk- . -,- . byebye

p/s : mentang-mentang kau anak -michael jackson- jangan la buat sesuka hati kau ! except world nie milik kauu ! 

terimakasihdaunkeladi,singgahlagikalaufree :)

No comments:

Post a Comment