WELCOME ! INI BLOG KEPUNYAAN RAJAHIDAYAH ! BERHABUK BLOG KITE. MWEHE :D

Saturday, July 2, 2011

2/7/2011

Hai, assalamualaikum :) Today semua orang taw kan ada 1 murid, 1 sukan, 1 malaysia . memandangkan saya budak sekolah so saya terlibat :) aku pon tak tahu la knape aku rajin sangat nak datang . mybe dengan lari lari nie aku boleh kurus kan  . ;p niat saya menyimpang . hihi . :'> i'll challenge u haziqah ! watch out u .. tihihi . :p  time start, steady je , da sampai tengah masing2 pancit . hehe . masing2 mintak nyawa . oh lupe, kita lari dengan izzati okey . itu pon sebab dye tak de member . cian samir saya . nvm ah, dye pon da ada member baru kan ;( chill derr :D .

Tak jauh mana pon , round2 cempaka tu je . sampai sekolah, masing2 lega kan . then ada aerobic plus poco-poco . kalau haziqah datang sure dye jadi leaders . kan ziqa ? ;p banyak ah acara tadi like tarik tali, baling buah kelapa *ntah, tak tahu ,futsal n masukkan bola dalam jaring . acara nie nie saya masuk :) guess what ? kump. saya kalah ! hehe . but but individu saya menang 4 kali . wuhuu , okey saya memang kecoh :p

Then lepak's dengan kawan2 aku but aku khusyuk main game yang ada kat henset orang . okey, time tu aku sengih like kerang wangi sebab ? sebab tetar saya ah . hihi . after tu balek rumah mandi2 terus mencari batal wangi saya . hihi . bangun tido pegi dataran, berkhelah la kunun :) best weyh . pukul 11.30 baru balek rumah :) kat dataran aku lompat2 , sakit giler betis aku ;'(

Okey , saya da ngantok . bai . 
mia, thanks help me . nah, muah untuk kau :*

terimakasihdaunkeladi,singgahlagikalaufree :)

No comments:

Post a Comment