WELCOME ! INI BLOG KEPUNYAAN RAJAHIDAYAH ! BERHABUK BLOG KITE. MWEHE :D

Friday, July 8, 2011

so hye :)

Hai, assalamualaikum . well, now i can't open the internet without my parents permission also school time except weekend . :) but semalam saya curik2 on fb at handphone . hihi . boleh je hidup without bukak benda2 nie sume tapi tak syok la kan . ;p This week saya weak sangatt :'(

4 july 2011, isnin ..
Yay, perfume kita hilang ;( *belikan satu boleh ? pehlizz :) then aku bagi sim kat samirah sebab sim tuh dye punyerr ;'( uwaa . nie sedih ! sim tu banyak kenangan weyh . hampir setahun jugak rasenye aku gune sim uh . text and call orang semua dengan sim tu , yang jiwang2 dulu kan ;| dengan sim tu jugak ke saya kenal dengan awak hah ? ntah, lupe la . ;/ it's okey . saya redha jer and now saya ada number baru :D but itu pong orang punyer k . huhu . nanti la saya beli sim saya sendiri k . :[

017-309****-----> i not use this number anymore, so don't contact this number :)

6 july 2011 , rabu ..
Hey, awak . sampai hati awak cakap saya suka sibuk :{ sumpah tak de niat pown wak . saya terdengar je apa yang awak borakkan . eceh~ but nevermind i know me like what . :'] . i promise with cikgu chitra which i want come KOKO , but at last janji tinggal janji . hihi . sorry teacher :) aku cuak k cikgu marah aku nnti sebab benda tuh . memang wanted ah kan kalau jmpe ckgu esok so nmpak ckgu confirm aku lari . hihi . tapi dengan muka tenangnye aku sendiri yang pegi art ckgu then ckgu tuh tak marah langsungg :) juz ckap 'hidayah, nape tak datang semalam ? lembut giler ckgu ckap . insaf saya :') eh. wait, aku, mira n 3 orang member aku yang lain pegi kaunseling :) ambik bimbingan dari ckgu ima . cool okey ckgu tuh .:D

Awak yang kat bus stop tu ! suka hati je ckap saya bising macam jiran belakang umah awak :\ haih

8 july 2011 , jumaat , today :(
Aku tak bertegur dengan mira pown satu hari nie ;'( Aku tak taw la nape . aku taw bukan salah dye but AKU TAK DAPAT TERIMA KENYATAAN ! so mira, bukan salah u pown but i yang over :{ i know that . T.T

Esok aku sekolah , better aku tido :\ bye . i love u :'*


terimakasihdaunkeladi,singgahlagikalaufree :)

No comments:

Post a Comment