WELCOME ! INI BLOG KEPUNYAAN RAJAHIDAYAH ! BERHABUK BLOG KITE. MWEHE :D

Saturday, January 28, 2012

i have many feeling



assalamualaikum, selamat malam .

Memang tak tido la aku kalau da pukul 4 pagi cenggini aku still ngadap lappy . wahai mata, nanti hari sekolah awak jangan begini yeh . nanti nanti cikgu ajar apa pun tak dapat . nanti ilmu tak masuk then tak pandai then tak boleh nak jawap exam then tak dapat keje bagus then then menyesal nanti :'/

Hari nie mama iter buat makaroni and chicken chop ohhh nyummy :D semua sibuk tolong golek-2 kan ayam tuh but not me , hihi . my work is pukul telur je la . ayam ayam nie kite tak berani oh . hihi . then, my abang (or i call him angah) balik keje semalam beli big apple . hey, gais . tesco ada big apple aww . da maju okay tesco nilai . lepas nie tak payah pegi jauh jauh kalau ngidam big apple :D

Aku lega dapat cerita problem aku kat kau . aku baru kenal kau tahun nie , eh tak . kenal lama tahun nie sekelas :) kau hebat dapat detect aku bila ada problem . 

Awak, sory tak dapat join tadi . bangun tido je tengok battery fone low . ahh, hari nie awak balik asrama kan. confirm rindu tahap menggila nanti. again sorry . jaga diri baik baik kat sekolah tuh . selalu rindu kite taww :'>

saya penat, gtg . selamat malam :>




terimakasihdaunkeladi,singgahlagikalaufree :)

No comments:

Post a Comment