WELCOME ! INI BLOG KEPUNYAAN RAJAHIDAYAH ! BERHABUK BLOG KITE. MWEHE :D

Sunday, February 5, 2012

salam maulidur rasul

Assalamualaikum :)


Hai, i'm currently at johor bahru now :) tebrau tebrau . Pagi mama kejut bangun , mata nie bercinta je nak bangun . saya teruk tak boleh bangun sendiri . hihi . alarh, kalau da penat sangat nak buat cam mne kann . Lepas tu duduk2 depan tv nak sedar kan mata yang still tengah mamai . then, mandi . saya kena mandi awal dari orang lain sebab saya paling lambatt siap n orang lain malas nak tunggu ;> hew~ hari nie dapat mesej sekejap dengan abang kite :'> dye tak penah macam tu sebelum ni . uwaa~ sedih weyh :'< biar la , idop dye kan . aku nie sapa je nak taw pasal dye *ayat touching taww . hihi . whatever but i still sad about that . dye tanye aku acuh tak acuh . ahh, nak jerit je rasa . ok, stop ! lepas tu lepas tu , pegi kubur my atok (or i call him abah) sebab dye jaga kami tiga beradik time mama ayah keje dulu2 . so memang sayang sangattt kat dia :'> kehilangan dye terasa sampai sekarang . dye garang tapi baikkk sangat sangat . kalau ada orang marah kiteorg 3 beradik mesti arwah pown mogok sama . rindu kenangan dengan arwah . rindu sangat :'( lepas baca yassin untuk arwak pegi pasir gudang, rumah my ucu then saing pegi kota tinggi rumah my mak andak :) makan besar weyh , macam raya . sekali sekala kumpul as a big family kan, seronok :D

akhir kata , duduk di johor memanggg bestt :D

terimakasihdaunkeladi,singgahlagikalaufree :)

No comments:

Post a Comment